Výdejní místo a sklad v provozu

Po - Pá 7:30 - 16:00
774 707 287

Váš košík je prázdný

VŠE O NÁKUPU

 

 Zde najdete užitečné informace ohledně nákupu, dopravy, plateb i případného storna objednávky. Náš obchod se řídí Obchodními podmínkami a v případě uplatňování reklamace Reklamačním řádem.

 

Doprava

  1. Kuchyňské dřezy (granitové, keramické, křemenné) zasíláme pouze paletovou přepravní službou Toptrans EU a.s., se kterou máme již dlouholeté pozitivní zkušenosti. Řidič před převzetím zásilky dřez zkontroluje a podpisem potvrdí jeho bezvadný stav. Tímo krokem je zajištěno vysoké procento bezvadně doručených dřezů, popřípadě bezproblémové vyřízení případné reklamace. Pokud je zasíláno více zboží spolu se dřezem, účtujeme pouze dopravu dřezu.

    Toptrans (www.toptrans.cz) Cena: 199 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH)
    (Váha balíku je neomezená, pojištění skutečné hodnoty zásilky v ceně přepravného. Rychlé doručení do druhého dne, řidič telefonuje před doručením, možnost dohodnout se na přibližné době doručení, vhodné pro křehké předměty.)
     
  2. Ostatní nekřehké zboží (nerezové a kompozitní dřezy, doplňky a příslušenství ke dřezům, baterie, drtiče, dávkovače a jiné) lze zasílat následujícími způsoby (možnost výběru v objednávce):

    Balík DPD (www.dpd.cz) Cena: 98 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH) 
    (Váha balíku max. 50kg, pojištění do hodnoty 50.000 Kč v ceně přepravného. Rychlé doručení do druhého dne, řidič telefonuje před doručením, možnost dohodnout se na přibližné době doručení.)

    Doporučený balíček České pošty (www.cpost.cz) Cena: 98 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH)
    (Váha balíku max. 30kg, pojištění do hodnoty 30.000 Kč v ceně přepravného. Dobrá dostupnost poboček po celé ČR a SR.)
     
  3. Zboží si můžete také bezplatně vyzvednout v Ostravě:
    1. zboží z divize Dřezy v pracovních dnech od 8:30 - 17:00 hodin na adrese divize Dřezy viz kontakt.
    2. zboží z divize Gastro v pracovních dnech od 7:30 - 16:00 hodin na adrese divize Gastro viz kontakt.

      Na vyzvednutí zboží máte 5 pracovních dní, počínaje následujícím pracovním dnem od obdržení potvrzení objednávky. Po uplynutí 5 dní je objednávka zrušena a zboží uvolněno do prodeje.
       
  4. Zákazníci ze Slovenské republiky objednávejte prosím přes www.weltservis.sk
  5. !!! Důležité !!!

    Při příjmu zásilky od přepravce zkontrolujte důkladně obal i obsah zásilky. Je ve vašem zájmu tuto kontrolu udělat! Pozornost věnujte hlavně mechanickému poškození, které mohlo vzniknout během přepravy (např. uštíplý roh, prasklina, vryp atd.)

    Pokud je obal nebo obsah zásilky poškozený, zboží nepřebírejte!

    Pokud není možnost zkontrolovat obsah zásilky při doručení s řidičem, učiňte tak v co nejkratším možném termínu doma. Pokud zjistíte poškození zásilky až po převzetí od přepravce, neprodleně nás max. do 48 hodin informujte. Zároveň nahlašte škodu i přepravci:

  6. DPD: 841 700 700, Reklamační formulář
  7. Česká pošta: Na poště, kde jste si balík vyzvedli nebo na tel. 840 111 244,
  8. Toptrans: Reklamační formulář

 

Způsoby platby

  1. Dobírka - platba při převzetí od přepravce
    Nejčastější a nejpohodlnější způsob platby je "Na dobírku". Zboží zaplatíte přímo přepravci při převzetí zboží.
     
  2. Platební kartou - platba při převzetí od přepravce
    Přepravní služba DPD umožňuje zákazníkům platbu platební kartou při předání zboží řidičem.
     
  3. Hotově - platba při osobním vyzvednutí
    Při osobním odběru zboží v provozovně můžete zaplatit v hotovosti.
     
  4. Bankovní převod - před dodáním zboží
    V případě, že budete chtít zaplatit zboží předem klasickým bankovním převodem, zašleme vám, spolu s potvrzením objednávky, zálohovou fakturu na email. Po uhrazení zálohové faktury vám zašleme daňový doklad emailem. Při platbě převodem poskytujeme slevu 1%;

    Při platbě převodem z účtu nebo platební kartou: Bankovní spojení naleznete na stránce kontakt.
    Platební kartou - před dodáním zboží
    • může být termín dodání ovlivněn dnem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet);
    • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do 5 pracovních dní po potvrzení objednávky;
    • při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz).
       
  5. Po dokončení objednávky budete přesměrování na zabezpečenou platební bránu, kde budete moci zboží uhradit platební kartou. Při platbě kartou platí viz odrážky výše.

 

Změny nebo storno objednávky

Před závazným potvrzením vaší objednávky z naší strany, můžete objednávku stornovat nebo změnit prostřednictvím emailu nebo telefonicky bez jakýchkoliv sankcí.

V případě, že chcete vaši objednávku stornovat nebo změnit po závazném potvrzení z naší strany (uzavřením kupní smlouvy), informujte nás o tom neprodleně telefonicky, abychom minimalizovali náklady na přepravu zboží a jiné.

 

Zpětný odběr elektrozařízení

Konkrétní výše příplatků a místa pro zpětný odběr použitých elektrozařízení je možné nalézt na webových stránkách organizací, které provozují kolektivní systémy pro oddělený sběr, zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění elektrozařízení a elektroodpadu:

  1. Elektrowin a.s. - skupina 1, 2, 6
  2. ASEKOL s.r.o. - skupina 3, 4, 7, 8, 10
  3. EKOLAMP s.r.o. - skupina 5
  4. EKO-KOM a.s. - zpětný odběr obalů
  5. ECOBAT s.r.o. - zpětný odběr baterií a akumulátorů