Výdejní místo a sklad v provozu

Po - Pá 7:30 - 16:00
774 707 287

Váš košík je prázdný

O Nákupu

Užitečné informace o nákupu v internetovém obchodě Drez.cz


Zde najdete užitečné informace ohledně nákupu, dopravy, plateb i případného storna objednávky. Náš obchod se řídí Obchodními podmínkami, kde najdete i informace k případné reklamaci.

Přeprava

Doprava zboží a dobírka je nad částku 3.000 Kč (vč. DPH) ZDARMA! po celé České Republice.
Pod limit 2.999 Kč (vč. DPH) platí následující ceny dopravy:

  1. Křehké kuchyňské dřezy (granitové, keramické), a jiné křehké zboží zasíláme pouze paletovou přepravní službou Toptrans EU a.s., se kterou máme již dlouholeté pozitivní zkušenosti. Řidič před převzetím zásilky obsah zkontroluje a podpisem potvrdí jeho bezvadný stav. Na každém depu se zásilka rozbaluje a kontroluje její fyzický stav. V tomto speciálním režimu přepravy je zajištěno vysoké procento bezvadně doručeného zboží, popřípadě bezproblémové vyřízení případné reklamace. Pokud je zasíláno více zboží, účtujeme pouze jednu dopravu. 

    1. Toptrans (www.toptrans.cz) Cena: 199 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Informace k přepravě: doručení a pojištění.

  2. Ostatní nekřehké zboží (nerezové a kompozitní dřezy, doplňky a příslušenství ke dřezům, baterie, drtiče, dávkovače a jiné) lze zasílat následujícími způsoby (možnost výběru v objednávce): 

    1. Balík DPD (www.dpd.cz) Cena: 98 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Informace k přepravě.

    2. Balík České pošty (www.cpost.cz) Cena: 98 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH):

  3. Zboží si můžete také bezplatně vyzvednout v Ostravě: 

    v pracovních dnech od 8:30 - 17:00 hodin viz kontakt. Na vyzvednutí zboží máte 5 pracovních dní, počínaje následujícím pracovním dnem od obdržení potvrzení objednávky. Po uplynutí 5 dní je objednávka zrušena a zboží uvolněno do prodeje.

  4. Zákazníci ze Slovenské republiky objednávejte prosím přeshttp://www.kuchynsky-drez.sk

!!! Důležité !!!
Při příjmu zásilky od přepravce zkontrolujte, důkladně obal i obsah zásilky. Je ve vašem zájmu tuto kontrolu udělat! Pozornost věnujte hlavně mechanickému poškození, které mohlo vzniknout během přepravy (např. uštíplý roh, prasklina, vryp atd.).

Pokud je obal nebo obsah zásilky poškozený, zboží nepřebírejte !!!

Pokud není možnost zkontrolovat obsah zásilky při doručení s řidičem, učiňte tak v co nejkratším možném termínu doma. Pokud zjistíte poškození zásilky až po převzetí od přepravce, neprodleně nás informujte.

Zároveň nahlašte škodu do 48 hodin od doručení i přepravci: 

Způsoby platby 

  1. Dobírka - platba v hotovosti (nebo kartou - pouze DPD) při převzetí od přepravce
    Nejčastější a nejpohodlnější způsob platby je "Na dobírku". Zboží zaplatíte přímo přepravci při převzetí zboží. Přepravní služba DPD umožňuje zákazníkům platbu platební kartou při předání zboží řidičem.

  2. Hotově - platba při osobním vyzvednutí
    Při osobním odběru zboží v provozovně viz kontakt, můžete zaplatit v hotovosti.

  3. Bankovní převod - před dodáním zboží
    V případě, že budete chtít zaplatit zboží předem klasickým bankovním převodem, zašleme vám, spolu s potvrzením objednávky, zálohovou fakturu na email. Po uhrazení zálohové faktury vám zašleme daňový doklad emailem. Bankovní spojení naleznete na stránce kontakt.

  • Při platbě převodem z účtu nebo platební kartou:  
    • může být termín dodání ovlivněn dnem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet);
    • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do 5 pracovních dní po potvrzení objednávky, jinak je zboží uvolněno do dalšího prodeje;
    • při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz).

Elektronická evidence peněz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Změny nebo storno objednávky

Před závazným potvrzením vaší objednávky z naší strany, můžete objednávku stornovat nebo změnit prostřednictvím emailu nebo telefonicky bez jakýchkoliv sankcí. 

V případě, že chcete vaši objednávku stornovat nebo změnit po závazném potvrzení z naší strany (uzavřením kupní smlouvy), informujte nás o tom neprodleně telefonicky, abychom minimalizovali náklady na přepravu zboží a jiné náklady. 

Zpětný odběr elektrozařízení

Konkrétní výše příplatků (jsou již zahrnuty v ceně zboží) a místa pro zpětný odběr použitých elektrozařízení je možné nalézt na webových stránkách organizací, které provozují kolektivní systémy pro oddělený sběr, zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění elektrozařízení a elektroodpadu: