Reklamace
Když je potřeba výrobek reklamovat, vyjdeme vám maximálně vstříc
Kontaktujte nás a popište problém, který se zbožím máte. Poskytneme vám úplné a odborné informace a sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. Reklamaci vám vyřešíme písemně, emailem i osobně.
Pro popis závady a identifikaci zboží použijte náš reklamační formulář. Vždy přiložte fakturu nebo daňový doklad (stačí i kopie) nebo řádně vyplněný a potvrzený záruční list.
Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k nám a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.
Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
Náklady spojené s dopravou zboží k nám a zpět, vám budou uhrazeny při splnění všech těchto podmínek:
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- podáte žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- písemně doložíte výši nákladů (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).
Upozornění:
lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).
Nejčastější typy reklamací u dřezů a jejich řešení
- V průběhu užívání dřezu se vyskytne závada
V případě, že se v průběhu užívání dřezu objeví skrytá vada nebo se projeví vada materiálu lze dohodnout snížení ceny, výměnu výrobku za nový, popřípadě (dle povahy výrobku) bezplatná oprava.
- Dřez při vyklepávání nebo odvrtávání otvorů praskne
V tomto případě reklamaci neuznáme z důvodu neodborného zásahu. Vyklepávání záslepky popřípadě odvrtávání je mechanický zásah do produktu a musí jej provádět pouze proškolený technický pracovník s patřičným nářadím. Zároveň by měl být pojištěný proti případným škodám, aby při neodborném zásahu pojišťovna pokryla způsobené škody (ve většině případů je potřeba pořídit nový dřez).
- Při doručení přepravcem, před převzetím zásilky zjistíte, že je obal nebo obsah poškozen
Zboží od přepravce nepřebírejte a jako důvod uveďte poškození zásilky. Poté nás prosím informujte.
- Po převzetí a rozbalení zásilky (např. až doma nebo jinde) zjistíte, že je dřez mechanicky poškozen přepravou
Neprodleně nás nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky kontaktujte a nahlašte problém. Zároveň nahlašte škodu i přepravci:
- DPD: Reklamační formulář nebo na tel: 841 700 700
- Česká pošta: Na poště, kde jste si balík vyzvedli nebo na tel. 840 111 244. Další informace k reklamaci zde.
- Toptrans: na tel: 725 431 925
- PPL: reklamace.ppl.cz