DOPRAVA ZDARMA
nad 3 000 Kč
JSME DOVOZCI
rychlé dodání
774 707 287
Po-Pá: 8:00-15:30

Košík

Reklamace

Když je potřeba výrobek reklamovat, vyjdeme vám maximálně vstříc


Kontaktujte nás a popište problém, který se zbožím máte. Poskytneme vám úplné a odborné informace a sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. Reklamaci vám vyřešíme písemně, emailem i osobně.

Pro popis závady a identifikaci zboží použijte náš reklamační formulář. Vždy přiložte fakturu nebo daňový doklad (stačí i kopie) nebo řádně vyplněný a potvrzený záruční list.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k nám a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Náklady spojené s dopravou zboží k nám a zpět, vám budou uhrazeny při splnění všech těchto podmínek:

  1. reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  2. podáte žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  3. písemně doložíte výši nákladů (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).

Upozornění:
lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Nejčastější typy reklamací u dřezů a jejich řešení

  1. V průběhu užívání dřezu se vyskytne závada
    V případě, že se v průběhu užívání dřezu objeví skrytá vada nebo se projeví vada materiálu lze dohodnout snížení ceny, výměnu výrobku za nový, popřípadě (dle povahy výrobku) bezplatná oprava.
     
  2. Dřez při vyklepávání nebo odvrtávání otvorů praskne
    V tomto případě reklamaci neuznáme z důvodu neodborného zásahu. Vyklepávání záslepky popřípadě odvrtávání je mechanický zásah do produktu a musí jej provádět pouze proškolený technický pracovník s patřičným nářadím. Zároveň by měl být pojištěný proti případným škodám, aby při neodborném zásahu pojišťovna pokryla způsobené škody (ve většině případů je potřeba pořídit nový dřez).
     
  3. Při doručení přepravcem, před převzetím zásilky zjistíte, že je obal nebo obsah poškozen
    Zboží od přepravce nepřebírejte a jako důvod uveďte poškození zásilky. Poté nás prosím informujte.
     
  4. Po převzetí a rozbalení zásilky (např. až doma nebo jinde) zjistíte, že je dřez mechanicky poškozen přepravou
    Neprodleně nás nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky kontaktujte a nahlašte problém. Zároveň nahlašte škodu i přepravci:
  • DPD: Reklamační formulář nebo na tel: 841 700 700
  • Česká pošta: Na poště, kde jste si balík vyzvedli nebo na tel. 840 111 244. Další informace k reklamaci zde.
  • Toptrans: na tel: 725 431 925
  • PPL: reklamace.ppl.cz