DOPRAVA ZDARMA
nad 3 000 Kč
JSME DOVOZCI
rychlé dodání
774 707 287
Po-Pá: 8:00-15:30

Košík

O Nákupu

Užitečné informace o nákupu v internetovém obchodě Drez.cz


Příznak u zboží SKLADEM znamená, že jej máme na vlastním skladě ihned k odeslání - JSME DOVOZCI! Náš obchod se řídí  Obchodními podmínkami, kde najdete i informace k případné reklamaci.
Zásady ochrany osobních údajů

Odvrtáme a prostřihneme otvory zdarma

...   ...

U dřezů zakoupených v našem internetovém obchodě, vám zcela zdarma odvrtáme nebo prostřihneme otvory pro baterii, dávkovač saponátu, excentrické ovládání, tlačítko pneuspínače nebo jiné individuální prvky.

Přeprava

Doprava zboží a dobírka je nad částku 3.000 Kč (vč. DPH) ZDARMA! po celé České Republice.
Pod limit 2.999 Kč (vč. DPH) platí následující ceny dopravy:

  1. Křehké kuchyňské dřezy (granitové, keramické), a jiné křehké zboží zasíláme pouze paletovou přepravní službou Toptrans EU a.s., se kterou máme již dlouholeté pozitivní zkušenosti. Řidič před převzetím zásilky obsah zkontroluje a podpisem potvrdí jeho bezvadný stav. Na každém depu se zásilka rozbaluje a kontroluje její fyzický stav. V tomto speciálním režimu přepravy je zajištěno vysoké procento bezvadně doručeného zboží, popřípadě bezproblémové vyřízení případné reklamace. Pokud je zasíláno více zboží, účtujeme pouze jednu dopravu. 

  2. Ostatní nekřehké zboží (nerezové a kompozitní dřezy, doplňky a příslušenství ke dřezům, baterie, drtiče, dávkovače a jiné) lze zasílat následujícími způsoby (možnost výběru v objednávce): 

    • Balík PPL ( www.ppl.cz) Cena 98 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH).
    • Balík České pošty ( www.cpost.cz) Cena: 199 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH):

                       a) do ruky  Informace o službě.

                       b) na poštu  Informace o službě.

    • Zboží do 5 kg lze zaslat
      na tzv. Parcel Shop PPL Cena: 59 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Zásilky si mohou zákaznici nechat doručit do vybraného Parcel Shopu, kde si jej pak mohou vyzvednout v pohodlí a v čase, který jim nejlépe vyhovuje.
    • Zboží si můžete také bezplatně vyzvednout v Ostravě: 
      viz kontakt. Na vyzvednutí zboží máte 5 pracovních dní, počínaje následujícím pracovním dnem od obdržení potvrzení objednávky. Po uplynutí 5 dní je objednávka zrušena a zboží uvolněno do prodeje.
    • Zákazníci ze Slovenské republiky objednávejte prosím přes http://www.kuchynsky-drez.sk

    !!! Důležité !!!
    Při příjmu zásilky od přepravce zkontrolujte, důkladně obal i obsah zásilky. Je ve vašem zájmu tuto kontrolu udělat! Pozornost věnujte hlavně mechanickému poškození, které mohlo vzniknout během přepravy (např. uštíplý roh, prasklina, vryp atd.).

    Pokud je obal nebo obsah zásilky poškozený, zboží nepřebírejte !!!

    Pokud není možnost zkontrolovat obsah zásilky při doručení s řidičem, učiňte tak v co nejkratším možném termínu doma. Pokud zjistíte poškození zásilky až po převzetí od přepravce, neprodleně nás informujte.

    Zároveň nahlašte škodu do 48 hodin od doručení i přepravci: 

    • DPD: Reklamační formulář nebo na tel: 841 700 700

    • Česká pošta: Na poště, kde jste si balík vyzvedli nebo na tel. 840 111 244. Další informace k reklamaci zde.

    • Toptrans: na tel: 725 431 925

    • PPL: reklamace.ppl.cz

    Způsoby platby 

    1. Dobírka - platba v hotovosti (nebo kartou - pouze DPD) při převzetí od přepravce
      Nejčastější a nejpohodlnější způsob platby je "Na dobírku". Zboží zaplatíte přímo přepravci při převzetí zboží. Přepravní služba DPD umožňuje zákazníkům platbu platební kartou při předání zboží řidičem.

      Platební kartou Platba prostřednictvím platební brány GoPay.

    2. Hotově - platba při osobním vyzvednutí
      Při osobním odběru zboží v provozovně viz kontakt, můžete zaplatit v hotovosti.

    3. Bankovní převod - před dodáním zboží
      V případě, že budete chtít zaplatit zboží předem klasickým bankovním převodem, zašleme vám, spolu s potvrzením objednávky, zálohovou fakturu na email. Po uhrazení zálohové faktury vám zašleme daňový doklad emailem. Bankovní spojení naleznete na stránce kontakt.

    • Při platbě převodem z účtu nebo platební kartou:   
      • může být termín dodání ovlivněn dnem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet);
      • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do 5 pracovních dní po potvrzení objednávky, jinak je zboží uvolněno do dalšího prodeje;
      • při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz).

    Elektronická evidence peněz

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

    Změny nebo storno objednávky

    Před závazným potvrzením vaší objednávky z naší strany, můžete objednávku stornovat nebo změnit prostřednictvím emailu nebo telefonicky bez jakýchkoliv sankcí. 

    V případě, že chcete vaši objednávku stornovat nebo změnit po závazném potvrzení z naší strany (uzavřením kupní smlouvy), informujte nás o tom prosím, neprodleně telefonicky, abychom minimalizovali náklady na přepravu zboží a jiné náklady. 

    Poplatky za elektrozařízení

    Zákon č. 542/2020 Sb. (Zákon o výrobcích s ukončenou životností) v § 73 stanovuje povinnost při prodeji nového elektrozařízení uvádět, odděleně od ceny elektrozařízení, náklady na zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění odpadního elektrozařízení, které připadají na jeden kus nového elektrozařízení. 

    Výše poplatku uvádíme v košíku u zboží, a dále pak na daňovém dokladu.